Topic: Complimenten voor de organisatie

Jongens echt een top organisatie! Alles wat strak voor elkaar van het netwerk tot de niet te vergeten catering!

Ik hoop dat de meeste deze mening voor 100% delen! Natuurlijk kunnen er nog verbeter punten zijn. Dan mogen die via deze post ook gemeld worden. Dan kunnen ze die onder de loep nemen, voor een volgende editie... Mijn verbeter punt: GEEN! alles was top voor elkaar!
Op naar DBLLAN VI

Groetjes robert

Last edited by droba (2009-02-17 14:31:28)

Re: Complimenten voor de organisatie

Idd, top locatie, goed eten en leuke sfeer, jammer van de iets tegenvallende opkomst, maar mocht de pret niet drukken, heb nog steeds droba's arsch gekicked (K)
Mijn verbeterpunt: Bier flesjes laten staan, voelen we ons goed als we na 3 dagen een eiland voor de muis en toetsenbord hebben tussen het bier in, altijd goed voor msnavatars.. big_smile

Volgende jaar zeker weer van de partij, en ik voel aan me water dat ik niet hoef te lappen, hmm vreemd, maargoed, tot volgende jaar.

PS: Breek een paar vingers van zoeff volgende keer ofzo, geen hol aan zo (geintje uiteraard, dat ik mensen niet op idee

Last edited by Voss (2009-02-17 17:45:17)

idd top geregeld.. ennuh vos... idd een goed id!

helemaal geweldig smile alleen wat signz ook al zei : beetje frisjes soms.

Ook goed geregeld dat er voor de user compo's nog een beetje hardware prijzen waren

OP naar volgend jaar.

er waren genoeg compo's waardoor er matches waren
tmnf
generals zero hour
Warcraft 3 ( later niet door gegaan maar nog)
Counterstrike
Call of duty 4
Ut 3